مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-15اقتصادي

 اختصاص 710 میلیارد ریال اعتبار برای احیا واحدهای تولیدی راکد ایلام


 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 710 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات تبصره 18 برای احیا واحدهای تولیدی راکد و افزایش ظرفیت تولید در استان اختصاص یافته است.

- ایسنا/ایلام  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: 710 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات تبصره 18 برای احیا واحدهای تولیدی راکد و افزایش ظرفیت تولید در استان اختصاص یافته است.

شهریار عباسی امروز، یکشنبه 23 مهر در نشست کارگروه اشتغال استان ایلام، اظهار کرد: 710 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات تبصره 18 برای احیا واحدهای تولیدی راکد و افزایش ظرفیت تولید در این استان اختصاص یافته و سال گذشته در مجموع 106 واحد تولیدی راکد در استان احیا شده و میزان اعتبار امسال برای احیای واحدهای راکد و افزایش تولید واحدهایی که پایین تر از ظرفیت تولید دارند، اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی یکی از مطالبات جامعه و از اولویت های اجرایی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: دستگاه ها در سامانه احیا اقدام به بارگذاری طرح های سرمایه گذاری کنند و در این راستا چنانچه مشمول دریافت تسهیلات باشند تا سقف 50 میلیارد ریال می توانند تسهیلات دریافت کنند.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه یکی دیگر از ردیف هایی که در بحث تسهیلات تبصره 18 وجود دارد بحث افزایش ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اختصاص 710 میلیارد ریال اعتبار برای احیا واحدهای تولیدی راکد ایلام

 اختصاص 710 میلیارد ریال اعتبار برای احیا واحدهای تولیدی راکد ایلام